
Pro TV și Pro Cinema, amendate cu câte 200.000 de lei pentru abateri privind publicitatea
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis amendarea posturilor Pro TV şi Pro Cinema cu câte 200.000 de lei şi somarea publică a Antena 1 şi a TVR 1 pentru încălcarea de dispoziţii din Legea audiovizualului privind proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră.
CNA aminteşte că Legea audiovizualului stipulează că proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice, durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date.
CNA a analizat în şedinţa de marţi rapoartele de monitorizare privind duratele orare ale inserţiilor de publicitate difuzate în luna decembrie 2019 (interval orar 7,00 – 18,00) de 10 posturi centrale de televiziune (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV şi TVR 1) şi de postul Pro Cinema (interval orar 7,00 – 23,00).
Sursa: Agerpres
Distribuie acest articol, alege-ți platforma!
URMĂREȘTE-NE PE GOOGLE NEWS:
Postul Realitatea Plus este obligat să difuzeze, în data de 28 mai, timp de 10 minute, între orele 19:00 și 19:10, numai textul deciziei de sancționare, conform unei decizii adoptate miercuri de Consiliul Național al Audiovizualului.
Articole din aceeași categorie
Articole pe subiecte simiare
Alte articole