Serviciile ING România, Home Bank și ING Business, nu mai pot fi accesate: „Ne cerem scuze pentru disconfort!”
Mai multe servicii ale băncii ING România erau nefuncționale, marți seara, în jurul orei 18.15, reprezentanții băncii anunțând că se lucrează la „remedierea erorilor”.
Serviciile ING România afectate de aceste ”erori” erau aplicațiile clienților de mobil (”Home Bank”) și de desktop (Home’Bank Web), precum și cele de business.
„În acest moment, accesarea platformelor ING Home’Bank si ING Business este indisponibilă. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali. Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.” – se arată într-un mesaj publicat pe site-ul ING România.
De asemenea, utilizatorii ING România și-au arătat nemulțumirile pe pagina de Facebook a băncii, unde reprezentanții ING și-au cerut „scuze pentru disconfort”.
„Intâmpinăm erori temporare in Home’Bank, se lucrează deja la remediere. Ne cerem scuze pentru disconfort!” – se arată pe pagina de Facebook ING România.
Sursa: Știrile PRO TV
Distribuie acest articol, alege-ți platforma!
URMĂREȘTE-NE PE GOOGLE NEWS:
Un tânăr din Iași care a năvălit peste o vecină pentru a o viola, după ce i-a întrerupt în prealabil lumina din casă, nu și-a mai dus planul la bun sfârșit și a plecat cerându-și scuze și reconectând locuința la electricitate.
Articole pe subiecte simiare